Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Siti Mayunie's Blog !
puase time!
Saturday 21 July 2012 • 06:14 • 0 comments

Hai Hai Hai, awak awak sekalian. lama en aku tak update blog nih. hari ni aku tetiba rajin nk menaip sbb, blog aku dah comel macam aku! hohoh :P Terima Kasih to OPIE!! comel blog aku kau buat heheh. k, hari ni en first day puasa en. Alhamdullillah aku masih hidup sampai sekarang dan harap2 aku masih boleh teruskan puasa sampai habes satu bulan dan dapat menyambut HARI RAYA AIDILFITRI bersama keluarga. AMIN. dan Alhamdullillah sekali lagi sbb aku dapat menahan nafsu aku dari sahur tadi sampai berbuka. dan tahniah kepada awak awak yg puasa penuh hari ni. harap esok esok esok esok esok dan esok yg seterus-terusnya awak awak sekalian dapat puasa penuh satu bulan! AMIN. esok hari ape, esok hari ahad. ohh cepat sangat lepas tuh lusa dah isnin. lepas tu terpaksa kena bangon awal pagi. haish. begini lah hidup seorang pelajar yg tidak berapa nk normal macam saya. HAHAHA -_- sbenarnya aku rasa malas nk pegi tapi terpaksa rela en nk buat mcm mane. lagipon skrang kan ade benda alah PBS tu so, kadang2 cikgu buat benda alah tu secara mengejut so, kalau tak datang. kene buat sorang2. dan itu sangatlah tidak seronok sebab tak leh nak saling tiru meniru. heheheh. smalam first day terawih en. hehehe aku tak menunaikan terawih sbb tetiba aku rasa malas nk pegi turun surau. HAHAHA. -_-' k, tadi en selain daripada aku menahan nafsu makan aku jugak menahan nafsu aku daripada menyanyi. sebab mak I cakap menyanyi masa puasa makruh. so, aku tahan je lah. aku nyanyi dalam hati je tak pon aku humming. hehehe :P bole pulak macam tu ehh. pape je lah. walaupon aku puasa en tadi, tapi aku MACAM orang tak puasa sbb aku party2 dalam bilik. hohohoh. I joget dalam bilik mcm orang gilalalalalalalala~ HAHAH -.-' malam ni aku nk sambong party tadi sambil menyanyi-nyanyi hehehe. tawarih macam mane?! hehehe. nampaknya aku malas lagi malam ni, hehehe. ala cepat betol masa berlalu lusa da nk skolah. bulan puasa sepatotnya kene ade cuti sekolah selama sebulan sbb puasa en so penat nk kene naik tangga yg tinggi macam gunung kinabalu lepas tu tambah lagi dengan beg yg berat macam gajah atas blakang! mati woiii! aku cakap mcm tak pernah pegi skolah masa bulan puase en. HAHAH. Itu yg dinamakan SENGALNGALNGAL. sejujur-jujurnya, sebenar-benarnya, aku tak suka minat nak pegi sekolah. HOHOHOH =.='
k, sekian sahaja aku merepek. dah penat aku merepek dalam hati sambil menaip. sampai sini je k. selamat menyambut puasa? ehh. pape je lah. selamat berpuasa awak awak sekalian. assalamualaikum ;)


Welcome !
No harsh word please !


Hello Erathlings. Welcome here ! do follow me if you don't mind =D



Time Machine
let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them