Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Siti Mayunie's Blog !
ghaye weee!
Tuesday 21 August 2012 • 21:30 • 0 comments

hai anda-anda sekalian, teheee :D selamat hari raya untuk sume-sume orang islam hehe. hari ni dah masok raye ke-empat. ke-empat wee!! cepat btol mase berlalu. taon ni, aku x merase raye pon sebenarnya, sebab en, sebab yg dtg beraye kt umah opah aku tu, teramat sikit sangat. then lepas tu, raye taon ni x syok sebab, pakcik aku yg selalu kasi duit ghaye bnyk2 tuh dia tak bagi duit ghaye pon taon ni wee! sedeh je!! lagi satu, pakcik-pakcik makcik-makcik aku sume, dorang dtg tak sama mase auu.. sume datang kejap gila. salam ngn opah then bgi duit ghaye, sembang sikit2 je then tros balek umah dorang. bapak tak syoknya, kalau taon lepas, sume datang dalam JAM yg same.. heheheh. dipendekkan kata, tahun ni tak ghaye pon. eee sedeh hidop! sebab lagi yg x best ghaye taon ni, sebab, aku balek umah ni awal sangat haa. tak best ahh ghaye kt sini. takde org pon dtg. FOREVER ALONE. haa tau tak?! taon ni takde gmbar ghaye ramai2 pon. nmpak tak kesedehan kat situ?! haiishhh ape la. takpe lah.. aku memang malas nak ghaye taon ni. kalau boleh hari ghaye hari tu... aku nk tido je. tapi mak aku kejut soh bangun. so terpaksa bangun k.. eh eh ape lagi aku nak cakap nihh... *muncung mulot* eh korang dtg umah aku lalalalalala~ aku soh mak aku wat nasi dagang! teheee :D hishh ape la sume kt kampong lgi. untong lah kt kampong lagi en.. tapi kalau aku still kt kampong lagi  ni ha.. homework mesti tak siap, tapi ape kurangnya aku kt sini en, belom tentu lagi aku nak buat keje yg cikgu bagi gila bnyak tuh! malas lah. buat esok jelah. hari ni aku nak rehat.. ecececececehh hahah :P kbai lah aku dah x tau nk merepek ape lagi dah. k booooiiii! *lambaitangan* ~ happy depavaley!!

Welcome !
No harsh word please !


Hello Erathlings. Welcome here ! do follow me if you don't mind =D



Time Machine
let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them