Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Siti Mayunie's Blog !
untitled title hehe
Sunday 26 August 2012 • 01:24 • 0 comments

lepas je raye keempat en, aku dah perasan yg 'dia' cam lain sikit. cara 'dia' cakap pon macam lain tak macam biasa. time 'dia' baik, baik teramat sangat. time 'dia' tengah panas en, 'dia' garang gila-gila nak mati. sekarang aku dah tak berani nak cakap ngan 'dia' sebab aku takot nanti 'dia' naik angin tetibe. so, aku diam je la.. tension btol hidop. haish saba je la. awak-awak sume mesti tak paham en ape aku merepek ni kan? haha. memang awak-awak sekalian tak paham aku sorang je paham. haha buat-buat paham sudah la ye.. dan 'dia' tu, takde kene mengena ngan awak yg bace nih. HARAP MAKLUM. hahaha.. 'dia' tu.................................................................................................. adolahhh.. secret2 cannot tell ma.. tapi aku x tau la nk buat 'dia' jadi cam biase balek. sedeh tau aku tgok 'dia' cam tu,, aku tau yg skrang ni 'dia' tengah sakit. aku paham sangat sakit 'dia' tu cam mane en. k paham. cuma aku cam x leh tahan lah kan dia cam lain en.... aku risaulah kalau 'dia' sakit camni.. time 'dia' sakit en, dia boleh benci sume orang, kecuali aku dan orang-orang yg 'dia' taknak benci. aku risau ni sebab, aku takot 'dia' pegi jumpe orang yg 'dia' benci, orang yg 'dia' tak suke tuh.. then dia buat pape kat golongan orang-orang tersebut. eh eh eh dah lah citer pasal 'dia' ni ehh.. aku takot korang pening bace post ni haha.. OMGucciiiii!! esok skolah la gileeeeeeeee!!! homework aku en, banyok gilo aku x sentuh. hehe yg PI, ustazah suroh hafal tu.... aku tak hafal lagi, hehehe, sikit je yg aku baru ingat. hmm takpelah malam nanti aku hafal, skrang aku nk siapkan homework yg utk besok je.. yg lain tu tinggal je dulu. hehe SILA IKUT PERANGAI MACAM NI. bagos untuk kesihatan anda? k saje je nak buat lawak tak jadi :P eh aku rase cam nak ghaye lagi la... cuti seminggu utk raye, mane cukop. apela.. orang bagi la 2 minggu. kan syok! hahaha orang nk raye lame2 pon x boleh. nmpak sangat jeles :{ k lah.. bnyok sangat aku merepek nih.. bye bye awak-awak semua.. S.Y.S~ assalamualaikum dan waalaikumsalam dan salam satu malaysia. happy depavali belom habes lagi :P kbaii :*

Welcome !
No harsh word please !


Hello Erathlings. Welcome here ! do follow me if you don't mind =D



Time Machine
let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them